Досвід‎ > ‎

Актуальні публікації

опубліковано 17 груд. 2010 р., 02:10 Олексій Побережний   [ оновлено 28 груд. 2010 р., 07:51 ]
Найкращий спосіб підняти проблему для обговорення - її публікація. Бюджет компанії звичайно важливий та часто все залежить від кількості зацікавлених осіб.
Ресурсом кампанії є не лише кошти, а й особисті зв'язки і в першу чергу люди. Також дуже важливим є правильне формулювання ключового повідомлення кампанії. Завдяки правильному його формулюванню і масованим публікаціям на дану тему, можна віднайти всі інші потрібні ресурси.

Сьогодні існує надзвичайно велика кількість ЗМІ, які потребують актуальної інформації. Професіонали, які активно працюють з засобами масової інформації завжди зможуть надати правильний ракурс темі, яку ви хочете донести світові. Вдалий інформаційний привід, у свою чергу, зацікавить інших журналістів. А далі все у ваших руках.

Коли ефект лавини розпочався, можна як далі підтримувати інтерес суспільства до даної теми, так і на деякий час зупинитися, щоб подивитися в який бік "акули пера" понесуть вашу інформацію. При цьому завжди важливо не втратити ініціативу, бо окрім ваших прихильників є й противники. Одим словом все залежить від того, кому ви довірите реалізовувати ваші ідеї та прагнення.

Тематика інформаційної кампанії може бути абсолютно різною. Кожен конкретний випадок потребує попередньої аналітичної роботи з метою досягнення найоптимальнішої ефективності.

З лівого боку зображені статті опубліковані в мережі Інтернет. Наприклад у першій статті йдеться про важливу проблему жителів одного з районів міста Бердичева. Окрім того, що він об'єктивно відірваний від швидкого доступу в центр міста, влада на додачу ще й продовжила маршрут автобуса. Щоранку обурення пасажирів не було краю. Проблема вимагала швидкого обговорення всередині жителів мікрорайону.

Наступне фото - є прикладом висвітлення діяльності громадської організації. Якраз напередодні було проведено вчергове дискотеку для молоді. На відміну від інших партійних молодіжок, в даному випадку, робота проводилась постійно. Головною метою публікації було утримання уваги прихильників і актуалізація організації серед тих, хто про цю подію ще не знав.

Публікація з оригінальною назвою: "Ті у кого НеТак - проти НАТО" висвітлює проблему розуміння українцями мети та діяльності організації Північноатлантичного Договору. Практично всі аргументи противників НАТО є надуманими та виключно спробами маніпулювати суспільною думкою. Навіть при найменшдетальному розгляді проблеми видно абсурдність точки зору опонентів системи Євро-Атлантичної безпеки.

Отож, наскільки ви будете цікавими світові в кінцевому випадку залежить лише від того, до кого звернетесь.

Ті держави здатні стати великими, у яких великі малі люди. 
О. Довженко
Comments