Випуск корпоративного бюлетеня

В умовах млявої регіональної політичної активності ефективним засобом комунікації з партійцями є випуск внутрішньопартійного бюлетеня. Загалом, бюлетень є універсальним засобом зв'язку. Він є ефективним як при розбудові власної справи (на певному етапі її розвитку), так і при партійному будівництві. Друкований засіб масової інформації, створюється під конкретні маркетингові завдання.

В умовах насиченого ринку та зростання конкуренції, успішне просування продажу товарів, послуг, залежить від того чи знає споживач вашого "продукту" про ваше існування. Дослідження показують, що 60% респондентів заявляють, що вони з більшою готовністю придбають особливо дорогі товари чи послуги, описані у корпоративному виданні компанії, більше 70% споживачів вважають, що корпоративні видання краще від інших носіїв розповідають їм про продукти та послуги. Люди більше схильні робити покупки, коли знають все про продукцію чи послугу, яку вибирають . Максимальне описування продукту, з використанням текстових матеріалів, дає в цій справі значно більше ефекту, аніж, скажімо графічна реклама із прямою пропозицією купити.

Правильно створене корпоративне видання формує репутацію підприємства та виконує поточні маркетингові цілі - тобто стимулює збут продукції чи послуг або відомість організації. Репутація фірми та успіх у просуванні її продаж взаємопов`язані.

Корпоративне видання – ефективний механізм виховання клієнтів. Запорука успіху будь-якого корпоративного видання полягає у його регулярності. Регулярне надсилання клієнту чергового випуску видання забезпечить ефект присутності в житті клієнта, підтримає зворотній зв’язок із ним і перетворить його у постійного клієнта на багато років.

Тим більше, наявність корпоративного видання в компанії – це одна із ознак репутаційного статусу компанії та присутності корпоративної культури на підприємстві.

На сьогодні ефективність корпоративних видань безперечна.