Досвід


ВИБОРИ – 2015 Інтерактивна карта нових виборчих округів для кандидатів та їх штабів

опубліковано 20 вер. 2015 р., 13:04 Олексій Побережний

Ефективна команда Побережний та партнери розробили нову інтерактивну карту для місцевих виборів 2015 року кандидатам та їх виборчим штабам по місту Бердичеву. На карті чітко окреслений кожен будинок, який входить до того чи іншого округу. Швидке масштабування від рівня міста до найменших деталей мікрорайонів, робить даний інструмент незамінний для кандидатів та представників їхніх штабів.

З питань співпраці звертайтеся на телефон "гарячої лінії" 063 480 22 51 

Нагадаємо, три роки тому спільнота «Побережний та партнери», разом з незалежним інформаційним ресурсом «Бердичів-СІТІ» створили мапу на якій кожен бажаючий міг дізнатися хто є депутатом на його окрузі. Окрім того, про кожного представника зібрана коротка інформація на момент обрання – освіта, місце роботи, партійність.

Можливе створення інтерактивної карти для будь-якого міста України та інтеграції необхідних баз даних під потреби замовника.

#вибори 2015 #нові виборчі округи #Бердичів #местные выборы #выбори 2015 #избирательные округа

Інтерактивна інфографіка про Бердичівських депутатів

опубліковано 12 серп. 2013 р., 02:53 Олексій Побережний

Спільнота «Побережний та партнери», разом з незалежним інформаційним ресурсом «Бердичів-СІТІ» створили мапу на якій кожен бажаючий може дізнатися хто є депутатом на його окрузі. Окрім того, про кожного представника зібрана коротка інформація на момент обрання – освіта, місце роботи, партійність. 

Зручний інтерфейс на інтерактивній карті міста Бердичева дозволяє зорієнтуватися в електоральних уподобаннях містян. Зокрема, можна стверджувати, що мешканці центру та північної частини міста обирали в 2010 році представників ВО «Батьківщина» (червоний колір), натомість в районі Червоної Гори та інших околицях, бердичівляни довіряли своє майбутнє представникам Партії Регіонів (синій колір). По одному депутату також пройшло від «Фронту змін» (зелений колір), «Демократичного Союзу» (чорний колір) та Комуністичної партії України (малиновий колір).

Розробник Олексій Побережний обіцяє в майбутньому більшу увагу звернути до біографій та діяльності місцевих обранців, а вся нова інформація поступово відображатиметься на мапі: «Спілкуючись з бердичівлянами я завжди помічав, що ніхто не знає свого ж обранця у Бердичівській міській раді. Це створює жахливу прірву між виборцями і їх представниками. Люди не знають до кого звертатися, коли виникає якась проблема. Саме тому, ми створили наочну карту, яка може стати тим ланцюжком, який сприятиме відповідальності депутатів і освіченості виборців».

Інтерактивна карта має і значну аналітичну інформацію, тому обов’язково стане у нагоді і в вузьких професійних колах.

З питань співпраці звертайтеся на телефон "гарячої лінії" 063 480 22 51 

Інтерактивна інфографіка про Бердичівських депутатів

«PowerTeam» – розробка та впровадження програмних продуктів у сфері бухгалтерського обліку та управління

опубліковано 1 квіт. 2013 р., 08:48 Олексій Побережний   [ оновлено 12 серп. 2013 р., 02:33 ]

PowerTeam – це група приватних підприємців, що працюють у сфері інформаційних технологій, які об’єднали свої зусилля у співпраці, навчанні, пошуку та обслуговуванні клієнтів.

Основною відмінністю «PowerTeam» від інших компаній, що працюють у цій сфері бізнесу є те, що кожен член команди являється одночасно і працівником, і власником даного бізнесу. Таким чином, клієнт у співпраці з PowerTeam, з однієї сторони, має перевагу у тому, що з ним буде працювати конкретна людина на 100% зацікавлена уплідній співпраці, а з іншої сторони, до співпраці з клієнтом завжди можуть бути підключені додаткові ресурси групи «PowerTeam».

Команда «PowerTeam» працює в усіх сферах бізнесу, займаються  розробкою та впровадженням «1С» програмних продуктів. Фахівці фірми зможуть проконсультувати вас  з питань бухгалтерії та аудиту;  нададуть послуги щодо налаштування та встановлення оптимізації бухгалтерії; автоматизації торгових точок, підприємств, заводів та фірм; проводять розробки облікових систем, комплексного  впровадження на підприємствах.

Варто зазначити, що робота проводиться оперативно, протягом короткого часу за вигідною ціною. Масштаб проекту  може бути як від найменшого, так і до регіонального. Також  при купівлі будь-якого програмного забезпечення «1С» співробітниками  безкоштовно буде доставлено і встановлено програму з перевіркою її працездатності і з наданням рекомендацій щодо роботи програми.

Компанія «PowerTeam» запрошує Вас до вигідної співпраці!

Як успішно провести виборчу кампанію (продовження)

опубліковано 1 квіт. 2013 р., 06:21 Олексій Побережний   [ оновлено 1 квіт. 2013 р., 06:32 ]

ОЛЕКСІЙ ПОБЕРЕЖНИЙ - 

НЕСПОДІВАНКА ТА ВІДКРИТТЯ 2012 РОКУ В БЕРДИЧЕВІ

Ми вже писали про те, що треба для того, щоб досягти результату у виборчій кампанії. В першу чергу, успіх залежить не від теоретичних знань або самонавіюванні власної спроможності стрибнути вище голови. Практичні вміння, досвід, команда та орієнтування у сучасних способах ведення виборчих перегонів – ось запорука достойного результату.

Нагадаємо як все розпочиналось. У голосуванні на інтернет-сторінці Незалежного бюро новин на 65-ому окрузі було висунуто Олексія Побережного. Правильне позиціонування дозволило за короткий проміжок часу зайняти перше місце обійшовши діючого народного депутата та екс-генерального прокурора. При цьому ідеологічні конкуренти просто знялися адміністраторами голосування.

Після таких приголомшуючих результатів - єдиним шляхом була офіційна реєстрація кандидатом у народні депутати Центральною виборчою комісією.

А далі … перегони. Будь-яке суспільство живе певними міфами, в українському - активно розвивається те, що депутатом Верховної Ради може бути лише олігарх. Подібний помилковий стан речей насправді сприяє ще більшому фінансовому розшаруванню суспільства і деградації якості народних обранців.

У будь-якому випадку без детального аналізу не обійтись. Усе має бути чітко розплановано й прораховані всі (або ж практично всі) шляхи розвитку подій. Не розкриваючи усіх технологічних таємниць та місцевих особливостей округу перейдемо до результату.

В підсумку - за два місяці з мізерним бюджетом, але з дружньою та сильною командою вдалося досягти дійсно неймовірного результату.

Олексій Побережний зайняв 6-те місце з 23-ох кандидатів за результатами по місту Бердичеву. Позаду опинилися два діючі народні депутати України (Володимир Каплієнко та Олександр Унгурян), екс-голова Фонду Держмайна Валентина Семенюк, представник УДАРу Кличка Микола Файдун та ідеологічний опонент комуніст Костянтин Демчук.

Обійти наймолодшого кандидата на 63-му виборчому окрузі змогли лише два нардепи Павло Жебрівський та власне переможець Анжеліка Лабунська (як подейкують представницяолігарха Костянтина Жеваго), екс-генпрокурор Святослав Піскун, місцевий великий підприємець і представник від Партії регіонів Олександр Ревега та радник Прем’єр-міністра Миколи Азарова – Микола Петренко.

Результат є очевидним. У доповіді спостережної місії ОБСЄ  йдеться, що на виборах були зловживання державними ресурсами, відсутність прозорості кампанії і фінансування партій, а також відсутність збалансованого висвітлення в ЗМІ. «У нашому спільному висновку ми кажемо, що ці парламентські вибори характеризувалися браком рівних умов для всіх учасників виборів, переважно внаслідок зловживання адміністративним ресурсом, недостатньою прозорістю фінансування виборчих кампаній кандидатів та партій, а також браком збалансованого висвітлення їх у ЗМІ», - заявила на прес-конференції представниця парламентської асамблеї ОБСЄ Вальбурга Габсбург.

А ось уДерждепартаменті Сполучених Штатів Америки вважають, що під час проведення передвиборчої кампанії були зафіксовані використання державних ресурсів на користь кандидатів правлячої партії, втручання в доступ кандидатів до ЗМІ, а також утиски опозиційних кандидатів.

Наприклад, як повідомляє авторитетний сайт у сфері державних закупівель Наші гроші, на Житомирщині губернатор за державні півтора мільйони ще й змусить журналістів звітувати  Поживитися з цих коштів мала Бердичівська міська редакція радіомовлення (15 тис. грн.) та газета «Ружинська земля» (16  тис. грн.). Подібних прикладів ця, кампанія мала безліч. Проте, вибори завершились - великі, багаті та знамениті кандидати пороз’їжджалися і все ніби повернулося на свої місця.

У той же час, участь та результат Побережного Олексія у виборчих перегонах створила передумови для заповнення місцевого вакууму політичних та громадських лідерів, який утворився за останнє десятиріччя. Більше того, на сьогодні можемо констатувати зміну якісного складу, адже команда Побережного Олексія – це молодь з вищою освітою, яка готова брати на себе відповідальність і працювати на благо громади.

Важливо, що й бердичівляни це розуміють. Особисто Олексій Побережний  на виборах здобув більше 2 тисяч голосів містян, а Всеукраїнське об’єднання «Свобода», яке він очолює, одержала більше 4 тисяч голосів. Причому цей результат майже в п’ять разів перевершує досягнення на місцевих виборах 2010 року.

Таким чином, на сьогодні створені передумови для ґрунтовної та якісної зміни складу Бердичівської міської ради на наступних місцевих виборах.

Виборча кампанія – це завжди випробування, яке має абсолютно об’єктивний результат успішності її учасників. 

Команда Олексія Побережного - «Побережний та партнери» 

вкотре підтвердила свою професійність

Головні тренди реклами 2012 року. Інтернет – кращий механізм.

опубліковано 13 трав. 2012 р., 05:18 Олексій Побережний

Рік лише розпочався, але вже з упевненістю можна сказати про головні тренди цього сезону у сфері реклами. Просування без застосування Інтернету на сьогодні не можливе впринципі. Відтепер це стосується і невеликих міст України

1. Адресна реклама
Адресна реклама демонструється строго визначеному глядачеві, відповідно до його географічного розташування, статистики покупок та інших параметрів. Сьогодні вона вже стала дуже популярною в розвинених країнах. Для трансляції такої реклами необхідно цифрове телебачення та відомості про клієнта. Даний інструмент просування значно швидше впливає на зворотну дію клієнтів і є надзвичайно ефективним. Проте, витрати на неї досить високі, тому в Україну вона поки не знаходить широкого застосування.

2. Просування бренду за допомогою Інтернет
Реклама в Інтернеті не перестає набирати обертів. В 2012 році динаміка росту  збережеться. Однак тепер більш популярними стають не просто рекламні оголошення-розсилки, а мультимедійна та банерна реклама, спонсорська підтримка, реклама в соцмережах. Реклама в інтернеті починає залучати все більше українських компаній. Контекстна реклама поки лишається запитуваною через великі компанії як традиційно віддають їй перевагу.

3. Тандем інтернет-реклами і ТБ-реклами
Для охоплення ширшої аудиторії, активно продовжує застосовуватися одночасно два види реклами - телевізійна і реклама в інтернеті. Статистика показує, що, переглянувши рекламу по телевізору, користувачі частіше відвідують і інтернет-сайти бренду, який їх зацікавив.

4. Дослідження людського мозку
Реклама неможлива без впливу на підсвідомість людини. І хоча маркетологи знають все, в 2012 році вчені багатьох країн будуть наполегливо розшукувати нові ефективні методики впливу на людину. Це в свою чергу, призведе до збільшення кількості досліджень в даній сфері.

5. Реклама через соціальні ігри
Найбільшого поширення соціальні ігри отримали в 2008-2010 роках. І незважаючи на те, що темпи зростання цієї сфери трохи сповільняться в 2012 році, все одно реклама, що просувається за допомогою ігор, лишиться достатньо ефективною.

Як успішно провести виборчу кампанію?

опубліковано 30 квіт. 2012 р., 12:10 Олексій Побережний

Часто кандидати стикаються з реальністю вже після програшу. Обіцянки перемогти, знання округу, багато родичів чи знайомих найчастіше не дозволяють здобути очікувану перемогу. Справа в тому, що люди, які вміють довго говорити про політичну ситуацію в країні точно не допоможуть перемогти на конкретному виборчому окрузі. Політтехнологіями повинні займатися професіонали. Роботою зі ЗМІ має опікуватися прес-секретар (в кращому випадку прес-служба). Організацією безпосереднього спілкування з виборцями повинен керувати – «польовик» з власною структурою агітаторів. Звичайно,не можна не обійтися без керівника штабу, який керуватиме усім процесом та координацією дій з самим кандидатом. Кожен з етапів має узгоджуватися з юристом, адже конкуренти не сплять.

Чим раніше буде організовано штаб виборчої кампанії тим краще. Ще раз зупинімось на тому, що в ньому повинні працювати не «хороші знайомі люди», а професіонали. Кожен етап має бути проаналізовано аналітиками, які мають орієнтуватися на місцевій специфіці. І тут важливим моментом виступає відсутність ментальних зв’язків у «київських (чи інших) контор» з місцевістю.

Кожен виборчий округ має свої особливості – десь підтримують комуністів і регіоналів, а в іншій його частині патріотів та праві сили загалом. Лише ґрунтовні дослідження місцевої проблематики дозволить Вам знайти ключик до серця свого виборця. Якщо кандидат підприємець він найчастіше надто віддалений від ходу думок пенсіонера. Активна комунікація між замовником і аналітиками може зруйнувати повсякденну розірваність цих контактів.


Широкий вибір комунікації з виборцями, який доступний команді «Побережний та партнери» дозволить вам досягти найвищих результатів. Прикладом цьому став реальний експеримент. У голосуванні на інтернет-сторінці Незалежного бюро новин на 65-ому окрузі було висунуто Олексія Побережного. Правильне позиціонування дозволило за короткий проміжок часу зайняти перше місце обійшовши діючого народного депутата та екс-генерального прокурора. При цьому ідеологічні конкуренти просто знялися адміністраторами голосування.

Якщо ви вже зважилися йти на вибори – не варто надіятись на перемогу, треба мобілізувати усі можливі ресурси, а команда «Побережний та партнери» завжди стане у пригоді.


З питань налагодження контактів звертайтеся за телефоном: 097 140 51 38 

Телевізійний проект програми «Бердичівські акценти»

опубліковано 16 бер. 2012 р., 16:58 Олексій Побережний   [ оновлено 19 бер. 2012 р., 01:26 ]

Бердичівські акценти
Перша інформаційно-аналітична програма місцевого виробництва. Від ідеї до реалізації першого випуску пройшло 20 днів. Програма має розмовний жанр. Кожен випуск присвячений новій темі. Загальний хронометраж програми «Бердичівські акценти» близько години, має 2 блоки. Інформаційне наповнення: сюжети, думки експертів, залучення аудиторії через соціальні мережі.

У першому випуску програми, який вийшов в ефір одразу після свята весни 9 березня, гості студії обговорювали перспективи розвитку електронізації Бердичева. Своїми думками ділилися приватний підприємець, засновник міського інтернет-ресурсу та представник духовенства.

До творчого ядра проекту увійшло троє натхненників ідеї ексклюзивної незалежної телепрограми: Олексій Побережний, Артем Глєбов та Олександр Доманський. Окрім того, залучено професійних технічних працівників (оператор, монтажер, журналіст, водій).

Керівник проекту Артем Глєбов має досвід роботи на виконавчих та керівних посадах у медійних структурах. За його словами, у майбутньому проекті головне завдання – бути максимально чесними зі своєю аудиторією. Програма має допомогти людям розібратися у питаннях сьогодення та отримати відверті відповіді від експертів.

Статтистично демографічні показники глядацької аудиторії програми "Бердичівські акценти"

За творчим задумом перші випуски транслюватимуться виключно в інтернеті на сторінці порталу «РІО-Бердичів» та на YouTube. Такий спосіб трансляції допоможе зробити спілкування інтерактивним, дізнатися думку інтернет-аудиторії, врахувати її побажання.

Після цього програма вийде в ефір одного із телеканалів Житомирської області.

Протягом перших п'яти днів кількість переглядів першого випуску "Бердичівських акцентів" перевершили усі сподівання творчого колективу. Щодня більше сотні візитів і десятки листів з пропозиціями наступних тем програми. Одразу вималювалася цільова аудиторія глядачів - чоловіки (86,7%) соціально активного віку (18 - 54 роки) склала близько 20%.

Розставляємо акценти разом!

З питань налагодження контактів звертайтеся за телефоном: 097 140 51 38 

Перший випуск програми. Електронізація Бердичева

Бердичівські акценти: Електронізація міста

Відео презентації нових медіа

опубліковано 7 вер. 2011 р., 06:34 Олексій Побережний   [ оновлено 19 бер. 2012 р., 01:43 ]

12 липня 2011 року, у актовій залі газети "РІО-Бердичів" відбулася презентація нових можливостей, які тепер стали доступними для читачів інтернет-сторінки видання.
Визначальна роль новітніх медіа полягає у комунікації та обговоренні будь-яких ідей поміж людьми, практичної реалізації права на свободу слова, а також, що особливо актуально в останній час - це інструмент боротьби за права людини. Усі ці питання є важливими для багатьох бердичівлян.

Презентація нових медіа 1 частина


На заході були присутні правозахисники, журналісти, громадські активісти та молодь міста. Навіть після завершення події учасники ще довго обговорювали можливості, які сьогодні відкрилися перед кожним жителем нашого міста. Потреба активізації міської громади в Бердичеві є актуальним питанням, адже не може бути «здорового» місцевого самоврядування без громади. У той же час, сьогодні розвиток суспільства сам спонукає до створення нових інструментів залучення потенціалу пересічних людей для покращення умов нашого спільного життя.

Американці ще в далекому 2006-му році вже зрозуміли, що кожен користувач наповнює власним змістом віртуальний світ Інтернету.

Презентація нових медіа 2 частина

Абсолютно будь-хто відтепер може серйозно впливати та навіть більше, формувати інформаційну політику свого міста, країни або навіть світу. В Єгипті, змучене корумпованою владою населення змогло за допомогою новітніх медіа навіть здійснити революцію. Всесвітня павутина - це інструмент, який дає людям широкі можливості співпраці один з одним. Як свого часу прокоментував свою позицію у виборі головної дійової особи планети журнал Time, «Інтернет став інструментом, за допомогою якого збирається маленький внесок кожного з мільйонів людей, що дозволяє їм впливати на світ. Це не тільки змінює світ, але і змінює спосіб, за допомогою якого цей світ змінюється». Авторитет данного американського видання не підлягає будь-якому сумніву у цивілізованому світі.

"Цікаві та корисні презентації можливі навіть у Бердичеві", - такими враженнями ділилися учасники заходу після почутого. Видання змогло залучити нових блогерів та активних читачів у соціальних мережах.

Презентація про нові медіа

опубліковано 23 лип. 2011 р., 02:01 Олексій Побережний   [ оновлено 23 лип. 2011 р., 03:17 ]



12 липня  в редакції газети  РІО Бердичів була проведена презентація на тему нових медіа. Тематика щодо ведення блогів та активної участі в соціальних мережах міста Бердичева була піднята вперше. Присутніми на заході були представники влади, правозахисники, краєзнавці, журналісти та громадські активісти. Пропонуємо вашій увазі презентацію, яка була показана бердичівлянам.

Відтепер нові медіа в Бердичеві


Також пропонуємо вашій увазі посилання на детальнішу інформацію, щодо заходу: РІО Бердичів

З повагою, Ваш Олексій Побережний

ТОП-100 українських брендів

опубліковано 11 квіт. 2011 р., 02:10 Олексій Побережний   [ оновлено 11 квіт. 2011 р., 02:27 ]

Український бізнес незворотньо рухається вперед. Тепер маємо рейтинг українських брендів проведеного компнією MPP Consultin. Переглядаючи торгові марки учасників, можемо пересвідчитися у щоденній клопіткій праці над створенням позитивного міджу та подібній впізнаваємості.

Переглянути рейтинг

Спробувати створити власний бренд

1-10 of 22