Головні тренди реклами 2012 року. Інтернет – кращий механізм.
Рік лише розпочався, але вже з упевненістю можна сказати про головні тренди цього сезону у сфері реклами. Просування без застосування Інтернету на сьогодні не можливе впринципі. Відтепер це стосується і невеликих міст України1. Адресна реклама
Адресна реклама демонструється строго визначеному глядачеві, відповідно до його географічного розташування, статистики покупок та інших параметрів. Сьогодні вона вже стала дуже популярною в розвинених країнах. Для трансляції такої реклами необхідно цифрове телебачення та відомості про клієнта. Даний інструмент просування значно швидше впливає на зворотну дію клієнтів і є надзвичайно ефективним. Проте, витрати на неї досить високі, тому в Україну вона поки не знаходить широкого застосування.
2. Просування бренду за допомогою Інтернет
Реклама в Інтернеті не перестає набирати обертів. В 2012 році динаміка росту збережеться. Однак тепер більш популярними стають не просто рекламні оголошення-розсилки, а мультимедійна та банерна реклама, спонсорська підтримка, реклама в соцмережах. Реклама в інтернеті починає залучати все більше українських компаній. Контекстна реклама поки лишається запитуваною через великі компанії як традиційно віддають їй перевагу.
3. Тандем інтернет-реклами і ТБ-реклами
Для охоплення ширшої аудиторії, активно продовжує застосовуватися одночасно два види реклами - телевізійна і реклама в інтернеті. Статистика показує, що, переглянувши рекламу по телевізору, користувачі частіше відвідують і інтернет-сайти бренду, який їх зацікавив.
4. Дослідження людського мозку
Реклама неможлива без впливу на підсвідомість людини. І хоча маркетологи знають все, в 2012 році вчені багатьох країн будуть наполегливо розшукувати нові ефективні методики впливу на людину. Це в свою чергу, призведе до збільшення кількості досліджень в даній сфері.
5. Реклама через соціальні ігри
Найбільшого поширення соціальні ігри отримали в 2008-2010 роках. І незважаючи на те, що темпи зростання цієї сфери трохи сповільняться в 2012 році, все одно реклама, що просувається за допомогою ігор, лишиться достатньо ефективною.